korting filmhallen

dat zie je bij de meeste commercile bioscopen niet. Dankzij haar historie heeft the Movies een romantische sfeer. Filmtheater of Arthouse heeft voor heel veel consumenten ook een bepaald stigma. We willen alles gebruiken voor de juiste tips en het zou mooi zijn als het dit jaar lukt. Zo eifelpark gondorf korting wordt er enkel voor de Filmhallen gebruik gemaakt van Instagram. Hij legt uit hoe én marketingteam de CRM-strategie bepaalt voor twee bioscopen met een eigen identiteit. Ik vind namelijk dat je de bezoeker helemaal niet met dat soort zaken lastig moet vallen, zeker niet wanneer die persoon voor het eerst bij ons terecht komt. Je zal bijvoorbeeld niet overal ons logo zien, zoals in het voorprogramma. Wij zijn een commercile bioscoop, maar we proberen ons niet commercieel te presenteren.

We kunnen de bestaande data veel beter inzetten, wat moet leiden tot betere tips, meer interactie en kortom: meer output met minder werk. De social media van de Filmhallen zetten meer in op trends en events rondom film. Met ons oude systeem was je er echt een paar dagen mee bezig om een gesegmenteerde mailing op te zetten, vertelt Van der Meer. Vinden mensen de zalen prettig?

Geniet in én van onze negen zalen van grote Hollywood kaskrakers, of bekroonde films uit Europa en de rest van de wereld. Ik heb het idee dat we dankzij de nieuwe CRM-strategie nu beter in gesprek gaan met onze bezoekers en dat we beter weten wat interessant en belangrijk is voor hen. Je kan je bezoekers wel vragen wat ze ergens van vinden, maar als zij je dan iets vertellen moet je ook laten merken dat je hen gehoord hebt. Minder inhoud met een hogere frequentie, vertelt Van der Meer. Oudere mensen waarderen dat meer.

Korting greetz 2019
Flinders kortingscode